1999-02-21

Har just varit på toa och spytt. Fy fan alltså. Jag är så jävla korkad. Igår vid 23-tiden när jag höll på att borsta tänderna kom jag på att jag inte hade tagit min kvällsmedicin. Jag orkade inte äta, ta medicinen och sedan borsta tänderna igen... så jag sket i det. Det får jag betala för idag. Jag vaknade för en och en halv timme sedan. Kände mig lite yr... och sedan blev det bara värre. Jag tog en Xanor och hoppades på att den skulle hjälpa. Nix, när en timme hade gått mådde jag fortfarande lika jävligt.

Nu känns det en aning bättre men jag är fortfarande lite yr och känner mig som en rutten gurka. Xanor verkar lite... jag känner mig trött. Nu är frågan: ska jag försöka äta lite frukost och ta medicinen (för jag tror att det blir bättre då), eller ska jag vänta tills jag känner mig ännu bättre? Hm... vet inte. *suck*.