1999-02-04

Jag är förkyld. Har varit det nu i ett par dagar. Sitter hemma med feber och snorar, hostar osv. Jättekul. För att få tiden att gå så håller jag på och skriver in alla mina dagböcker... *gäsp*. Är just nu vid 1990... semester i Ungern. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska lägga upp det jag skriver med en gång på Internet... eller när allt är färdigskrivet. Hm. Det är ju en del att skriva...

Jag är just nu nere på 3 tabletter Efexor om dagen. En på morgonen och två på kvällen. Om några veckor eller så, sänker jag ytterligare en tablett. Hittills har allt funkat ganska bra. Jag drömmer en massa konstiga drömmar på nätterna... och vaknar då och då upp alldeles genomsvettig. Men det orkar jag med. Det kunde ju ha varit värre.

Fåglarna är jämt hungriga. Jag får ofta gå till köket, hämta maggot-burken ur kylskåpet, sätta mig ner i "vardagsrummet" och mata fågelföräldrarna. De tar maggot-larverna direkt ur min hand. *hi, hi*.

Nej, nu ska jag ta och koka lite korv. Jag måste äta någonting. Sedan ska jag vila ett tag.