1999-02-18

Jag har en sån jävla huvudvärk. Fy fan. Det kanske blir bättre om jag äter något. Har inte ätit... oj... nästan ingenting idag.

Fick höra idag på föreningen av en kille hur han uppfattar mig när det kommer nya människor. Enligt honom så stänger jag in mig en halvtimme eller så på toan. Visst. Det kanske har hänt en gång (men då var det nog för att jag hade ont i magen eller så). Va fan! Jag brukar försöka sitta kvar även fast det är jävligt jobbigt. Hm! Verkligen uppmuntrande att höra sånt... NOT! Jag frågade två andra vad de tyckte och de höll med mig... jag brukar inte stänga in mig. Jag tycker det är intressant med nya människor... bara jag slipper prata allt för mycket.

Så då var den här dagen också förstörd. Det finns inget värre än att höra sånt när man i själva verket har suttit med och pinat sig för att försöka prata med nya människor. Hrmpf!! Jag blir så jävla arg!