2000-09-02

Farsan hämtade mig på förmiddagen och så åkte vi hem till mina föräldrar. Där åt vi gott, pratade osv. Någon timme senare åkte vi och handlade läsk och sedan hem till mig. Det var ett sådant erbjudande som man bara inte kunde motstå. 4 x 1,5 liter Coca-Cola, Fanta eller Sprite för 35 kr plus pant. Och så fick man ett Coca-Cola glas dessutom... *ler*. Anledningen till att jag inte stannade så länge hos mina föräldrar är att de är ganska så förkylda bägge två.

Roger ringde innan fotbollen på TV började. Han lät hemskt förkyld men han sa att det bara var hans allergi. Vi pratade som vanligt en hel del... om ingenting. *skratt*. Nåväl, han kanske ringer senare ikväll. Jag ska inte se på TV nu utan istället kolla på det som jag har spelat in på video tidigare. Jag har två stycken fyratimmars videoband med inspelade program som jag måste titta på. Ja, annars finns det ingen plats att spela in nya program. *smile*.