2000-09-08

Jag var inte så länge hos mina föräldrar. Det är något som inte fungerar med datorn... men jag orkade inte klura ut vad det kunde vara. Efter ett besök hos psykologen är man rätt så utpumpad och trött. Roger ringde hem till mina föräldrar men jag sa att jag var upptagen med datorn.

När jag kom hem ringde jag upp Roger och vi pratade en liten stund. Sedan kollade jag på Big Brother som var en aning mesigt. Vid nio ringde Roger igen och vi pratade i några timmar till. Alltså har jag inte hunnit surfa något idag. Ganska trist, men jag sparar ju pengar i alla fall.

Snart ska jag gå och borsta tänderna. Jag är väldigt trött och det känns som att jag skulle kunna sova i minst 15 timmar. Kanske jag kan sova ut mig imorgon... om ingen ringer och väcker mig. Eller så kanske jag vaknar tidigare ändå. Idag vaknade jag klockan halv nio på morgonen. Ganska tidigt tycker jag... ja, jämfört med de tider jag stigit upp förut.