2000-09-11

Morsan sprang ner till bussen för några minuter sedan. Hon måste ju hinna hem till Arkiv X. *ler*. Vi var nere i centrum och handlade några nödvändiga saker åt mig. Just nu mår jag hyfsat bra... men resten av dagen var usel.

Imorse när jag steg upp var jag så yr att jag var tvungen att hålla mig fast i dörrkarmen ett tag tills rummet slutade att snurra och jag kände att benen inte skulle vika sig under mig. Jag tror det beror på månadsplågan. Så till lunch åt jag spenat... för att fylla på med lite järn i kroppen. När det var dags för mig att gå ner till tvättstugan så kände jag mig lite bättre, men det var ändå på gränsen att jag hade struntat i det.

Yrseln har hållt i sig hela dagen, men jag känner inte av det lika mycket som imorse. Bara jag inte gör några hastiga rörelser så är det okej. Nu ska jag bre några mackor och sedan sätta mig i soffan och se på TV.