2001-03-24

Idag har tiden gått ovanligt fort. Morsan kom hit halv elva på förmiddagen. Tillsammans åkte vi buss hem till mina föräldrar. Där åt jag god mat, pysslade lite med datorn osv. Nu är jag hemma igen. Jag hade tänkt bada, men Guinness Rekord TV börjar om ca en timme och det vill jag gärna se på. Visst, jag kan alltid spela in det på video... men jag känner ändå inte för att bada idag. Just det, jag höll nästan på att glömma... vi köpte en oxfilépizza innan vi åkte tillbaka hit. Den är säkert kall, men det går bra att värma den i mikron.

Jag köpte ett SL-kort idag som gäller under april månad. Morsan och jag ska träna på att åka buss. Och vem vet, om jag känner mig tillräckligt modig någon dag så kanske jag sätter mig på bussen och åker lite själv. Det är ett ganska bra ställe att träna på där jag bor, för det finns tre busshållplatser inom gångavstånd. Jag tror inte att det är mer än ett par hundra meter mellan dem.