2001-03-30

Snart dags att sova. Det har inte varit någon speciellt bra dag idag. Igår kokade jag pasta och gjorde egen köttfärssås av fläskfärs. Det blev en hel del... tror att jag använde ca 500g köttfärs. Hälften åt jag igår, resten idag. Alla säger jämt till mig att jag ska äta mer, så jag proppade i mig så mycket jag orkade.

När morsan kom hit efter jobbet för att ta en promenad med mig så orkade jag knappt gå, jag var så himla proppmätt. För första gången fick jag höra av morsan att jag inte skulle vräka i mig mat så att jag mådde illa. Det har hon förstås rätt i. Jag ska ta det lite lugnare.

Nu väger jag i alla fall 51 kg. Tjoho! Bara 4 kg kvar att gå upp.

Jag hoppas att min terapeut hittar en lokal snart så att vi kan komma igång. Jag vill ju ut och träffa människor... ha lite kul... uppleva spännande saker. Och det vore verkligen skoj om jag och morsan kunde åka till Kanada och hälsa på mina släktingar i sommar. Jag har inte sett dem på åtta år nu. Så... en månad med släkten i Toronto är nog inte helt fel. *ler*