2001-03-31

Idag var jag hos mina föräldrar och åt god mat. Sen satt jag mest framför datorn och visade lite olika sajter för morsan. Jag fick en souvenir som farsan köpt på Dominikanska Republiken: ett väldigt fint bärnstenshänge. *ler*. Jag ska kolla om jag har någon passande halskedja.

På hemvägen stannade vi till vid Vivo och handlade mat. Eftersom jag hade 10% rabatt så passade jag på att köpa mycket. Nu är min frys fullproppad med bl.a. Findus djupfrysta maträtter. Mina föräldrar handlade i Metro tidigare idag (de hade 12% rabatt där den här veckan). De köpte 7 st Chicky Bits åt mig... men bara med sötsur sås. De med salsasås är också goda, fast min mage tål inte så starka saker just nu.

Om jag inte minns helt fel så hade jag början till magsår förra gången jag åt Zoloft också. Kanske har något samband... eller inte. Från det ena till det andra så skrev jag ett mail till Pfizer (som gör Zoloft) och berättade att jag hade tappat sexlusten och undrade om de hade några bra råd. De föreslog att jag skulle ta Buspar. Jättekul, ännu fler mediciner. Nej tack.