2003-06-29

Den här helgen har jag varit på en minisemester... hemma hos morsan. *he, he*. Hon kom hit igår vid lunchtid och så åkte vi tillsammans buss hem till henne. Vi satt ute i trädgården större delen av eftermiddagen och kvällen, för även om det inte var sol hela tiden så var det i alla fall varmt. Vid ca tre tillfällen kände jag av ångesten, men jag kunde inte förstå varför...

Jag sov över där till idag. Det var inga problem att sova, fast när jag vaknade så mådde jag inte så toppenbra precis. Hela förmiddagen kände jag mig jätteseg, ångestfylld och lite illamående. Jag var tvungen att ta en Xanor innan hemresan.

Snart är det dags att sova... igen. Jag kan bara inte bestämma mig för om jag ska upp i tid imorgon eller om det är bäst att jag sover ut. Stiger jag upp runt nio så kommer jag igång, kan kanske få ner lite frukost, äta lunch vid rätt tid osv.