2003-06-08

Jag hade en sådan jävla ångest natten till idag. Det var nästan outhärdligt, men jag tog ingen Xanor. Klockan två kunde jag somna, sen vaknade jag vid fem. Efter det halvsov jag bara lite i någon timme.

Imorse innan farsan kom och hämtade mig så tog jag en Xanor för jag kände mig sådär... inte riktigt bra. Först åt jag lunch hos föräldrarna, sedan åkte vi iväg till Sigtuna där de skulle ha en marknad, försäljning av gamla böcker osv. Lite liv i alla fall jämfört med alla andra ställen som hade stängt hela dagen idag. Jag hittade två Dean Koontz böcker och två av Stephen King. Billigt och bra... och de var i helt okej skick.

Efter det stannade vi till vid Arlandastad/Eurostop och tittade i olika affärer, men jag hittade inget jag gillade. Sen gick vi in i ICA Maxi och handlade mat. Jag köpte en del feta grejer för jag måste gå upp i vikt igen. All denna ångest gör att min aptit försvinner helt och hållet. Apropå ångest så började den smyga sig på mig igen när vi var inne i ICA och handlade.

Nu känns det ännu mer. Fan, jag vill inte ha det så här. Vill inte ta någon mer Xanor idag. Vet inte vad jag ska göra... Det är inte i närheten av hur det var igår, men vem vet hur det blir senare ikväll. Jag kanske ska börja göra mig i ordning så att jag kan lägga mig om någon timme eller så. Eller så kan jag förstås spana in livekonserten på MTV med Metallica...