2003-06-02

Jag tar med all säkerhet inte med mig någon mobiltelefon till Kanada. Fick just svar från Comviq att det utomlands kostar ca 2 eller 3 kr att skicka SMS. Men... det kostar även att ta emot SMS, 5 kr! Inte kan supportmänniskan skriva ett ordentligt mail heller utan stavfel och andra tokigheter. Ger ett väldigt seriöst intryck va? Hm.

Idag var jag nere i tvättstugan. När jag var klar med det så kom farsan och hämtade mig. Vi körde ut till Arlanda för att hämta morsan. Jag hade bara tagit en Xanor men det gick hyfsat bra ändå trots allt springande mellan terminalerna. Vi hade parkerat vid terminal 4, fast morsan väntade vid 2:an. Ja... det är ju inte så bra skyltat just när det gäller parkeringarna. Vi hade tänkt stanna precis utanför terminal 2, men vilka dårar står där för 50 kr/tim?