2003-06-05

Fy fan vad jag mådde dåligt igår med illamående och ångest. Är nästan säker på att det måste ha varit något jag ätit. Eller... ja, det i kombination med något annat kanske. Det var inte kul i alla fall. Jag förstår inte varför saker och ting dyker upp så plötsligt. Morsan och jag hade varit nere vid vattnet och matat ankor. Jag hade inte tagit någon Xanor och allt gick bra ändå. Sedan på kvällen så började jag må illa... efter det kom ångesten. Och så rullade det på i en ond cirkel, mera illamående, ännu mer ångest osv. När klockan var två på natten kunde jag äntligen somna.

Klockan sex på morgonen idag ringde väckarklockan. Jag skulle vara hos gynekologen efter nio, men det var lite osäkert om jag skulle klara av att ta mig dit med tanke på hur jag mådde. Jag grejade det ändå (tack åter igen för mina snälla föräldrar) och när jag kom hem så sov jag ett par timmar.