2008-02-10

*gäsp* Jag håller på att somna... måste... försöka hålla mig vaken...

Igår var jag och handlade med mina föräldrar. Det gäller att passa på när det inte finns snö på vägarna. Jag köpte en massa nödvändiga saker... och nyttiga också som t.ex. groddar (ja, jag äter faktiskt det ibland) och morötter. Jag tycker att affärerna börjar bli sämre på att skriva ut om det är extrapris eller andra erbjudanden på varor. Jag köpte bland annat tre påsar med sockerfritt godis. Senare såg jag på kvittot att de hade dragit av pengar för det var ett "köp 2 st för x kronor". Kul... det borde ju sitta uppe en skylt. I så fall hade jag köpt fyra påsar. Men de kanske inte vill att man ska tjäna på det? Dåligt tycker jag att det är i alla fall.

Nu ska jag spela vidare... det är så svårt att slita sig från Bubble Shooter.