2008-02-15

Klockan är inte så mycket men jag tänker gå och lägga mig ändå. Jag hoppas att fåglarna också finner sig till rätta inför natten så att jag kan släcka sen. Imorgon slipper jag i alla fall vakna av arbetare som stör. Men man har ju förstås grannarna som kan föra en massa oväsen också...

Idag snöade det ute. Jag gillar verkligen inte snö och kyla... jag vill ha värme... nu. Jag får helt enkelt krypa ner under täcket. Fast det brukar inte spela någon roll hur tjockt täcke jag har, jag fryser ändå. Det är som att min kropp går ner i något som motsvarar datorns "viloläge". När jag är vaken så ligger min vilopuls på runt 80. Ja, det är ganska mycket. Man undrar hur hjärtat orkar med. Fast, vem vet... min kropp kanske jämnar ut det på natten genom att ha låg puls då. *gäsp* God natt!