2014-05-06

Helvetes smärta och äckelpäckel

Jag har just tagit 2 st Xanor och en Postafen. För ca 10 minuter sedan fick jag en hemsk och stark krampaktig smärta i hela bröstet som inte ville släppa. Det blev bara värre och värre och ingenting jag gjorde hjälpte. Eftersom jag precis hade ätit lunch så sa morsan att det kanske berodde på det och föreslog att jag skulle försöka kräkas upp maten. Det skulle ha varit omöjligt i vanliga fall men smärtan var olidlig så jag var villig att testa vad som helst. Det var skitäckligt men bröstsmärtorna försvann nästan omedelbart.

Men smärtorna alltså... jag har aldrig upplevt något liknande. Det gjorde alltså inte ont vid operationsområdet och inte där min magkatarr sitter utan det var hela bröstkorgen. Nu ska jag bara ta det lugnt, jag är helt slut...