2014-05-04

Kom... pressen

Jag var tvungen att byta kompresser på såren idag för det kliade som fan. Ser ut som eksem. Det var i alla fall färre stygn än jag trodde som ska tas bort nästa vecka. Visst, 9 stycken är inte lite men det kunde ju varit fler.

Nu ska jag lägga mig. Äter fortfarande mängder av piller för det gör ont. Jag vet att jag lovat berätta om operationsdagen och när jag blev hämtad med ambulans... Jag orkar bara inte just nu... varken att skriva eller sätta mig in i alla händelser igen och återuppleva de hemska känslorna. Om man säger så här; det är inte bara smärtpiller jag tar utan även Xanor 3 gånger per dag. Smärtan är ett helvete men ångesten är lika illa, speciellt efter akutbesöket.

Sorry, ska ju sova och tänka positiva tankar... som om man kunde styra över det... hrmpf.