2014-05-24

Jag är en baglady idag fast jag har inte påsarna i handen utan under ögonen. Jag tycker jag sov okej... men tydligen inte.

Sol och värme idag också, underbart! Man blir så glad och pigg och... öh... nej, kanske inte. När man är nere finns det inget som piggar upp en. Visst, regn och kyla hade väl inte hjälpt precis... men å andra sidan så ska jag inte ut så det spelar väl ingen roll... äh. Jag ska sätta mig och se på TV snart. Vad är det för dag idag? Lördag? Då kanske päronen bjuder på käk...

Vilken slump... morsan sa just att hon ska börja laga mat och undrade om jag kan äta lite lök.

Blä, mår inte bra idag. Nästa vecka måste jag ställa mig på Wii och göra balansövningar. Jag har märkt att min balans är försämrad och det känns som att alla muskler bara tynar bort. Säger kirurgen att jag med säkerhet inte har bråck så kanske jag börjar träna lite lätt. Det har ju ändå gått ca en månad nu sedan jag opererades.