2014-05-18

Het, hetare, hetast

Undrar om fåglarna tycker det är varmt... de sitter någon centimeter ifrån varandra. Jag trivs alldeles utmärkt i de +25,1 grader det är inne just nu. Jag är inte speciellt trött men ska sova ändå. Måste komma ihåg att ta Omeprazol imorgon på morgonen. Jag glömde det idag och det gjorde ont. Det räcker med all annan värk... behöver inte magkatarr eller magsår... fast jag har ju fem sår utanpå magen efter operationen. De läker ganska bra tror jag. Förrförra gången jag bytte kirurgtejp så hade jag lite gult var eller liknande vid det största såret under naveln. Förra gången såg det dock bättre ut. Jag ska baduscha på tisdag. Jag får inte bada tills huden läkt ihop så jag sitter på knä i badkaret med så pass mycket vatten att det inte når upp till det lägsta såret. Sedan duschar jag. Varför inte bara duscha? Jag frrrrrrrryser så mycket då.

Nej, nu är det dags att lägga ner mobilen. Buenas noches...