2014-05-23

Idag är ingen bra dag. Allt verkar gå fel och allt är skit. Hatar också att det är helg och man inte kan lösa något av problemen utan bara försöka släppa allt till på måndag, tisdag... och onsdag. Orkar inte gå inte på allt men det rör sig om läkarbesök, hantverksstrul angående min lägenhet och idioter i en kundtjänst som gjorde fel.

Mitt "kanske bråck" syntes idag igen så jag fotade och filmade så jag kan visa kirurgen när jag träffar honom nästa gång. Min mage är fortfarande fucked up. Det hugger till titt som tätt eller krånglar på andra sätt... och gör ont. Det är för jävligt att gå omkring och inte veta om bråcket är tillbaka eller inte. Vad är det för helvetes bråck ändå? Räcker det inte med nät på både insidan och utsidan av bukhinnan och en plugg? Tror inte jag orkar med en fjärde operation... men samtidigt vill jag inte gå omkring resten av livet och inte kunna göra något ansträngande.

Är skitdeppig, ska spela lite spel istället. Adjöss...