2021-08-02

Det verkar som att man bara har muskler på fram- och bakhuvudet, inte mitt på. Epicranius frontalis och epicranius occipitalis. Okej... jag har inte ont i huvudet jämt men... "scalp muscles"?

"Tension headaches occur when neck and scalp muscles become tense or contract. The muscle contractions can be a response to stress, depression, head injury, or anxiety. They may occur at any age, but are most common in adults and older teens. It is slightly more common in women and tends to run in families."

Vad står det om scalp muscles? På en sida står det att man inte har så många muskler på toppen av huvudet. Inte så många? Då har man alltså några? Någon på Youtube har gjort en video om hur man masserar huvudet. Öh... som om det vore avancerat. Alla vet väl hur man masserar?

Nej, nu orkar jag inte söka mer info. Jag ska spela lite, förbättra mig och kanske döda en eller fler personer... i spelet såklart. Sen ska jag sova... inte i spelet, i verkligheten.