1993-05-11

Äh... blä... nu är jag hemma. Företagsekonomiprovet gick åt skogen. Engelskan var sovtimme. Sedan hade hela skolan picknick. Så fort jag fick se korvarna, bestämde jag mig för att inte ta. I alla fall så var det trevligt att sitta ute och lyssna på skolans band som spelade. Sedan gick vi och kollade de som spelade basket. När vi satt där kom "R" fram till oss. "Jag skulle hälsa ifrån killarna i Sollentuna". Han, alltså "E", bor i Sollentuna. *suck*. Jag har spanska-läxa till imorgon men just nu orkar jag inte läsa den. Imorgon är en så jobbig dag. Bara dubbeltimmar. Först spanska, sedan maskinskrivning, sedan lunch, sedan matematik och sist samhällskunskap. Blää... Jag undrar om "E" tänker något på mig. Jag tror inte det. Men man vet ju aldrig. Sollentuna... det ligger ju ganska nära men det är ändå ganska liten chans att man stöter på honom någonstans. Fast nu kom jag på en sak. På lördag är det studenternas karneval i stan. Då kanske... Jag hoppas att det blir fint väder. Det gör inget om det är lite kyligt, bara solen skiner på alla glada människor.