1993-05-17

Ja, vad kan man säga om idag. Inte att det var en turdag i alla fall. Först fick vi tillbaka företagsekonomi-provet. 58 rätt av 110. Fast medlet var 38. Lunch. Spillde på min vita t-shirt. Historia. Muntligt läxförhör. Svenska. Satt i datasalen med "F" och "C" och skrev vårat samhällskunskapsarbete om Colombia. Hoppas att vi får skriva imorgon också. Då slipper jag redovisa om svenskaboken som jag inte har läst ut ännu. Nej!! Jag kom just på att vi har en företagsekonomi-läxa till imorgon. Jag har inte läst den! Nåväl, det är ju bara sex sidor. Jag ska simma med morsan imorgon. Och vi är lediga på torsdag och fredag. Tjoho! Vilken lycka. Farsan slutar 12 på onsdag. Fuskit. Jag har redovisning i samhälle och slutar bara 15:30. Nu måste jag sova. Annars orkar jag inte gå upp imorgon.