2011-04-18

Jag sitter och kollar på Big Brother... förstås för det är ju fest. Paaarty!!!! Nej, så kul är det inte. Men det är intressant att lyssna på två personer som pratar med varandra... fast samtidigt bara pratar om sig själva. Det här är ju trist, tror att jag ska lägga mig snart. Min hals känns fortfarande fucked up. Det tog ganska lång tid att somna igår... igen. Skitjobbigt.

Kan det inte hända något kul snart? Visst, förra veckan lyckades Mårten få med oss på en VIP-lista till ett event på en klubb. Det var coolt. Vi kom till stället samtidigt som Arne Weise och han var snäll och lät oss gå före... fast han kom in fortare ändå för alla vet ju vem han är och behöver inte ens kolla om han står med på någon lista. Jag vet inte varför vi inte fotade... åh, irriterande ljud i Big Brother... tack Martin för att du tog bort köksredskapen från Sonia... *ha, ha*. Var var jag? Jo, det har nästan blivit som en grej att jag fotar Mårten med olika kändisar. Det är skitkul tycker jag. Arne var upptagen med olika människor som drog i honom under kvällen men jag fotade Mårten med någon snubbe som tydligen sjöng i... Boppers? Jag har ingen aning om vad det är... *skratt*. Sedan fotade jag också Mårten med de glada bröderna Rongedal.

Jag ber om ursäkt om jag skriver lite osammanhängande ibland. Det är för att jag lyssnar på Big Brother samtidigt. Men, det kommer bara pågå i... ett tag till. Jag tror att programmet slutar i juni någon gång.