2011-04-23

Mårten och jag kom just hem från att ha varit ute på en klubb. Det var kul... ibland. Så jävla många gamlingar bara... tror jag var den yngsta där.

Jag känner mig deppig, vill göra något kul... vinna något roligt... vad som helst. Imorgon ska vi käka hos mina föräldrar... vilket i och för sig är trevligt... tror jag. Äh, allt är bara så meningslöst. Jag har 0% livsglädje. Vill bara dö. Varför ska man plågas med diverse problem när man kan slippa allt. Vad finns det som är värt att leva för? Kärlek? Jag kommer aldrig hitta någon. Vet inte ens om jag vill det. Det skulle vara någon miljardär i så fall. Man kan inte köpa lycka för pengar men nog fan kan man ha jävligt kul. Jag är trött på att leva på bristningsgränsen hela tiden, att inte ha pengar till något kul... bara hyra, försäkringar, mat osv.

Men hur fan ska man gå tillväga för att skaffa pengar? Jag är sjuk och kan inte jobba. Jag får inte tjäna pengar utöver de jag får. Äh, jag får väl leta runt på nätet efter en rik snubbe... nej, usch vad äckligt. Men om man skulle råka träffa på någon av en slump skulle det inte kännas fel... kanske.

Nej, nu suckar Mårten så det är bäst att jag fixar bäddsoffan åt honom så han kan lägga sig eftersom vi ska upp tidigt imorgon... om några timmar.

Min hostmedicin tog slut idag men jag hostar fortfarande. Får väl se hur det går... skitkul. God natt.