2011-04-07

Vilket tjafsande det är i Big Brother. Inatt är det Rodney och Patrik som inte kan sluta reta varandra. Jag gillar inte någon av dem men jag får lite scary vibbar av Patrik... han känns en aning psycho. Oberäknelig är nog ordet jag letade efter. Han verkar vara typen som går omkring och låtsas vara lugn men inombords kokar han nog av ilska och jag tror att när han väl når en viss gräns så flippar han ut totalt. Jag kan förstås ha fel... men jag brukar oftast gissa rätt. Det hör väl till min stenåldershjärna. Panikångest, att jag blir extra alert när jag känner brandrök, konsten att läsa av människor m.m. var nog bra att ha på stenåldern. Hrm... ja.

*host*. Jag har tagit Bromhexin... nej, det finns ju inte längre... Bisolvon som är samma sak borde göra att det blir enklare att hosta upp slemmet. Men jag har ingen aning om jag kan sova. Jag ska väl försöka nu ändå antar jag.