2011-04-28

Mitt ex ringde idag också. Jag var upptagen med att göra mig i ordning för Mårten är på väg hit. Jag har tagit Xanor för vi ska till fyra... eller var det fem... äh, olika ställen idag. Jag vet inte varför, men det verkar som att alla har kundkvällar idag. Jag har en känsla av att vi kommer bli proppmätta då nästan alla ställen kommer bjuda på dricka, snittar och liknande.

Vad ska man ha på sig idag? Termometern visar ca 15 grader... plus förstås. Jag får väl se vad jag hittar i min klädkammare hemma men jag misstänker att det blir något långärmat tillsammans med jeans. Typiskt nog har jag världens jävla finne i pannan. Den är som en vulkan. Jag får försöka dölja den så gott det går med täckstift och liknande. Det är bara trist att den fick för sig att dyka upp precis nu när jag ska ut. Nåväl, jag tänker inte låta en finne förstöra hela dagen. Jag får väl se det från den positiva sidan... att folk kommer tro att jag är ännu yngre än vad jag egenligen är... *ha, ha*.