2011-11-09

Fan, tiden går så fort ibland. Igår var jag uppe till fyra på morgonen och röjde i klädkammaren. Jag hade tänkt lägga mig tidigare idag men... nej, jag vet faktiskt inte var tiden försvann. Enda gången jag tittade på TV idag var när jag åt lunch. Annars har jag bara plockat bland kläder... och suttit lite vid datorn. Läskigt. Jag ser suddigt också, borde kanske dricka mer... men inte nu när jag ska sova för då måste jag säkert upp på toa mitt i natten och det undviker jag helst eftersom golvet är iskallt. Allt grävande i klädkammaren gjorde i alla fall att jag hittade mitt vintertäcke så jag behöver inte frysa när jag ska sova.

Blä, det är samma sak som igår. Min kropp säger att den vill sova men ändå förhalar jag det genom att komma på andra grejer att göra. Nej, jag måste ge upp nu. Min hjärna börjar bli lite seg, den har kanske redan lagt sig. *ha, ha*. Imorgon ska jag fortsätta röja. Det måste bli på förmiddagen för efter lunch ska jag bada och tvätta håret. Efter det är det ingen idé att fortsätta med kläderna för det dammar som fan.

He, he... jag började inlägget med fan och slutar med fan. Jösses. Usch, en svensk låt på The Voice. Jag byter till NRJ istället.