2011-11-09

Hm, min magiska kökströskel har gjort sitt igen. Nästan varje gång man kliver över den så glömmer man bort vad man skulle göra i köket. Många gånger gör man annat istället. Jag skulle ju ta tabletter... men kom tillbaka till datorn med ett äpple i handen. Nu ska jag ta piller i alla fall. Sedan ska jag spela lite datorspel och sen lägger jag mig nog för jag mår inte så bra och jag känner mig helt slut och... borta. Imorgon kommer Mårten hit för vi ska göra olika saker i stan. Jag borde handla lite käk också.

Det ska bli skönt att få komma till mina föräldrar sen om ett par dagar. Mest för att slippa alla oljud i min lägenhet. För det första låter det alltid som en byggarbetsplats. Om det inte är grannar som borrar och bankar så är det arbetare utomhus som väsnas. Hela dagen idag har jag hört en grävmaskin ute... irriterande. Sedan är det de "nya" grannarnas barn som springer omkring och vrålar... men de bråkar inte som de förra. Men det är ett jävla springande... med tre ungar varav den minsta är en pytteliten plutt. Jag tror det är deras... om de inte hade besök förstås. Äh, vem bryr sig. Grannen ovanför dundrar omkring också men inte så mycket som när jag var här förra gången. Alkisen nedanför låter förkyld för han hostar och nyser då och då.

Piller var det ja...