2011-11-01

Nu börjar jag bli trött... riktigt trött. Det är bara bra, då kanske jag sover gott inatt.

Jag blev helt plötsligt sugen på nougat... men jag får vara utan. Jag ska inte äta så mycket choklad för jag får så mycket finnar. Eller egentligen inte så många, men de blir stora. Jag ogillar finnar mer än jag gillar nougat... tror jag... så jag får vara utan... choklad alltså. Men jag gör kanske ett litet undantag då och då. Jag har upptäckt att mörk choklad är helt okej och nästan alla säger ju att den är nyttigare så jag testar kanske lite olika mörka, sockerfria chokladkakor. Om jag hittar olika... det är ju inget jätteutbud av sockerfri choklad i Sverige precis.

Jag känner mig lite luddig... suddig? Äh, bara seg. Det är trevligt på något sätt... bättre än ångest i alla fall. Uhm... jag behöver nog sova ut mig. Men jag ska upp och gympa imorgon. Det lär ju inte bli lika jobbigt som igår... var det igår? Tror det. Det var inte kul... kändes som att jag skulle svimma.

Nej, nu flyger tankarna åt alla möjliga håll... och så behöver mina päron datorhjälp igen. Internet Explorer 9 är okej... men jävlar vad många meddelanden som dyker upp längst ner på skärmen. Det finns säkert något sätt att ändra inställningarna för det... jag får väl kolla upp det någon dag så jag slipper springa och kolla varje gång det poppar upp ett nytt meddelande. Tyvärr har jag inte IE9 på den här lilla datorn... jag kör med Windows XP och till den fungerar bara IE8... så jag kan inte kolla det i lugn och ro på min dator. Jag får fixa det när mina päron är ute någonstans... som typ imorgon... kanske... zzzZZZ.