2011-11-10

Jag vaknade tidigt idag. Redan klockan 7 började de jobba utomhus. Klockan 8 började någon borra i huset. *suck*. Jag har ätit frukost och ska nu... ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag har mängder med kassar och två resväskor i köket som borde packas upp men jag orkar inte just nu. Om du undrar varför jag har grejer i köket så är det för att jag nästan aldrig är där inne förutom när jag ska värma något i mikron. Dessutom skulle allt bara vara i vägen om det stod någon annanstans, speciellt när Mårten är här. Så det ser för jävligt ut just nu men det skiter jag i.

Usch, vad trött jag är. Det borras fortfarande i huset så jag kan inte ta en tupplur. Jag får väl kolla på TV en stund. Jaha, nu är det en elefant i lägenheten ovanför. Fattar inte att man hör varenda steg. Det bor en kille där men stegen låter så korta och snabba så jag misstänker att han bor ihop med någon tjej. Förstår bara inte att så många går med så tunga steg nuförtiden. Det kan ju inte vara bra för fötterna... eller knäna. Nej, jag vill inte bo här längre... inte i Sverige heller. Jag hatar kyla. Får väl flytta till Dubai...