2024-06-22

Jösses. Jag kollar fortfarande på dansarna med mitt andra konto på TikTok. En av killarna skrev något på sin telefon och så dök det upp ett meddelande på min andra telefon. Jag tänker inte läsa eller svara idag för jag skrev till en annan av killarna att jag skulle sova. De borde inte kunna se om jag är online eller inte… tror jag. Jag är online men jag kollar och lyssnar på en vietnamesisk man sjunger. Han sänder nästan varje dag i flera timmar. Det är som att vara på en konsert. Tyvärr gillar jag nästan inga låtar han sjunger… men han har en så bra och avkopplande röst så jag lyssnar ibland för att varva ner.

Fan, såg nyss en av killarna hålla på med telefonen igen… och mitt andra konto fick ett meddelande. Aaaaahhhhh, irriterande. Jag måste komma ihåg att gå in i inställningarna och dölja vilka jag följer så ingen (framförallt danskillarna) fattar att jag är båda personerna.

Nä, måste sova. Är trött och mår dåligt.