2024-06-13

När jag inte mår bra försöker jag överstimulera hjärnan för att inte tänka på hur jag mår. Därför ser jag på två olika TikTok-streamare (jag har två TikTok-konton). På ena mobilen har jag en kinesisk dansgrupp. På andra mobilen som jag fört över bilden till TVn tittar jag på en koreansk kille… nej, en man får man väl säga om han är ca 34 år. Han var med i en koreansk dejtingserie på Netflix som heter Single's Inferno. Jättebra serie, det finns flera säsonger. Jag följer tre andra från samma säsong. Den äldsta är 36 år.

Utöver TikTok så kollar jag på stormjägaren Reed Timmer… eller har han slutat nu? Typiskt. Jag får väl kolla på Brandon Copic. Jag spelar även Pokémon Go på en annan mobil. Ja, jag har tre mobiler på och Tvn. Jag måste köpa en ny mobil snart. Tre av mina 5 mobiler går inte längre att uppdatera för de är från 2016 och 2017.

Jag mår inte bra för… det berättar jag i nästa inlägg. Jag måste föra över två bilder till datorn från mobilen.