2024-06-28

Jag bytte namn nyligen på TikTok. Jag bytte till det namnet jag hade från början. Förra namnet var inte bra för alla trodde att jag var från deras land. Folk hälsade på mig på svenska, tyska, engelska, spanska och en massa andra språk. Namnet jag använder nu får folk att tro att jag är engelsk. Men… folk får även lite fel uppfattning… för en del av mitt namn kan tolkas på två olika sätt och det verkar som att de flesta väljer det alternativet som jag inte menar. *ha, ha*.

Jag hamnade på en koreansk livestream. Han började säga första delen av mitt namn… sen blev han tyst. Sen sa han hela mitt namn och sa "That's an interesting name". Sen fortsatte han ställa en massa frågor. Jag svarade… sen blev jag räddad för han var i en match med en annan streamare och han fokuserade mer på det och inte mig… så jag kunde smyga ut… för jag kollade på en annan streamare som jag ville tillbaka till. Pinsamt… kan jag aldrig få vara osynlig i bakgrunden? Ha, ha…