1994-10-17

Hej. Jag har varit hos tandläkaren. Det gick bra. Jag behövde bara en bedövning. Tyvärr så hittade de ett hål till. Jag visste redan om det eftersom det brukar ila i just den tanden. Så jag har fått en tid den 1:a november. Nu sitter jag och väntar på att bedövningen ska släppa. Sedan ska jag äta. Huvudet värker som sjutton.

Hej. Har varit hos syo-konsulenten. Hon hade ringt till ett företag men inte fått tag i rätt gubbe. Hon hade bara pratat med sekreteraren. Jag föreslog att vi skulle ringa dit en gång till. Vi ringde och fick tag i rätt gubbe. Det visade sig att sekreteraren inte berättat något för honom. Så syo fick dra hela historien igen. Han sa att de skulle diskutera det på dataavdelningen. Sedan skulle han återkomma.

Efter det åkte jag till Åhléns. De firade något 30 års jubileum så det var mycket folk. Jag köpte ett kort åt "M". Sedan gick jag till Ur&Penn och köpte ett halsband.