1994-10-09

Nu ska vi se om jag kommer ihåg allt som har hänt. I onsdags ringde jag till arbetsförmedlingen. Tydligen tar de inte emot folk utan gymnasieutbildning.

I torsdags var jag hos tandläkaren. ETT hål! Men tyvärr har jag många början till hål, så jag måste hålla jätterent i munnen. *suck*.

I fredags ringde "M". Jag åkte över till henne och vi satt och pratade till 01:30 på natten. Hennes föräldrar hade redan lagt sig och säkert mina också. Så jag gick till 690:s busshållplats. Jag väntade en kvart på bussen. När jag steg på var det kanske tio stycken på bussen. Otroligt. Jag kom hem 02:30.

Igår var jag och såg "Fyra bröllop och en begravning" med "M" i centrum. Filmen var sådär. Jag kom hem 23:30. Fick skjuts tack och lov.

Idag är det alltså söndag. Jag har lyssnat på "Radio Stockholm - topp 20". Jag har ätit hemmagjord panpizza till lunch. Jag har spelat Shanghai på datorn. Nu sitter jag och skriver. Om en stund gör jag ingenting. Kul? Inte särskilt. Morsan är hos en väninna och farsan är ute och promenerar.

"M" fyller år om tio dagar! Då ska vi festa! Hon funderar på att ha en tjejmiddag.