1994-10-25

Igår fick jag ett brev från en 25-årig kille som heter "M". Han verkar faktiskt otroligt nog vara helt normal. Ljust hår, blåa ögon, 185/78. Igår kväll skrev jag ett brev till honom. Postade det idag. Vi får väl se när jag får svar. Jag funderar fortfarande på om jag ska skriva till Roger.

Idag har jag hjälpt morsan på jobbet. Bokföring. Usch! Och jag fick inte ett enda brev idag. Det är otroligt. Bara tre brev hittills. Jag trodde att massor av killar skulle skriva. Så här löd nämligen annonsen: "18-årig brunett, 170/55, söker killar 18-25 år i Stockholmstrakten. Intressen: musik, umgås med kompisar, uteliv". Det låter väl inte så tokigt? Eller?! Nåväl, jag får vara glad för de brev jag har fått. Och man kan ju faktiskt svara på annonser själv. Om man vågar.

Imorgon ska jag hjälpa morsan med jobbet och sedan ska vi se musikalen "Hair" med min gudmor. Morsan babblade någonting om att min gudmor hade biljetter till andra raden på parkett. Jaha. Hoppas att man ser något då. Kanske lite snyggingar. Ha, ha, ha! I've got boys on my mind.