1994-10-24

Hej. Har varit hos syo. Jävla subba. Jag är fortfarande hes. Ska snart gå ut och hämta posten. Hoppas att det har kommit flera brev. Jag har bara två hittills. Den ena är sådär. Den andra verkar vara för bra för att vara sann. Roger, 25 år, 190 cm, 85 kg, ljusbrunt hår. Det låter toppen. Kanske jag skriver till honom.

Jag har sänkt värmen i mitt rum för att växterna ska trivas. Vi får väl se hur länge jag står ut med det. En sak jag inte stod ut med var tickandet från min klocka på väggen. Den nya alltså. Så igår natt bytte jag till den gamla. Vi får väl hoppas att den inte stannar.

Nu i helgen måste jag ut igen. Det var så underbart att få dansa. Mmm... Jag ska ringa till "M" och om inte hon ska göra något får jag väl ringa "L". Nu ska jag hämta posten. Kommer snart!

Den har inte kommit än verkar det som. Imorse kom lokaltidningen och lite annan reklam. Men det kan ju inte ha varit den riktiga posten. Jag går inte ut igen. Nu ska jag bada tror jag.