1994-10-04

Tittade ut genom fönstret. Vitt på taken. Aha... frost. Tittade på gräsmattan. Vit... snö! Igår var det snöoväder i norrland men jag trodde aldrig att snön skulle nå ända hit. Nåväl, den håller på att smälta bort. För övrigt är himlen klarblå och solen skiner med sina värmande strålar. Jag har gått med i "Mr Music"-klubben. Igår fick jag min första skiva och en CD-tvätt. Skivan är förvånansvärt bra. Av 14 låtar är det bara ca 4 stycken jag inte är så förtjust i. Nu ska jag ringa till morsan. Ajöss!

Hej. Jag är tillbaka. Klockan är nu tolv. Solen skiner fortfarande. Men små moln börjar dyka upp. Jag känner för att skriva nu men jag vet inte vad jag ska skriva om. Okej, jag får väl skriva om tråkiga saker först så kanske jag kommer på något roligare senare.

Igår var jag och pratade med syo-konsulenten på St: Görans gymnasium. Hon sa att jag kunde gå till Arbetsförmedlingen eftersom jag är 18 år. Jag ska till tandläkaren på torsdag. Då kan jag passa på att titta in hos Arbetsförmedlingen.

Undrar om det har kommit någonting spännande med posten? Det får vi se om två timmar. Snart ska jag fixa lite käk. Det mesta av snön är fortfarande kvar. Det måste betyda att det är kallt ute.

Ingenting särskilt kom med posten. Nu ska jag titta på TV. Femman har en massa bra serier vid den här tiden. Det är både komedier och drama.