1994-10-28

Hej. Klockan är 22:45. Jag sitter och lyssnar på "smile" på 101,0. Toppenbra program på fredagar mellan 22-23. Farsan har tagit hem "DN på stan". Vet du vad jag såg i spalten "Klubbar och fester"? Jo! På söndag mellan 20-03 är det party. Flexx uppträder och det blir massor av överraskningar. Jag tänker ringa till "M" imorgon och fråga om hon vill gå. För jag tror nämligen att hon har studielov nästa vecka. Om hon inte kan eller vill så ringer jag "L". Men med henne är det mer tveksamt. Hon jobbar ju och dessutom var hon sjuk den här veckan.

En rolig sak till: mina päron åker ner till landet. Alltså med "L2" till Dalarna. De ska bara åka fram och tillbaka. Kul va? Som tur är har jag månadsplågan att skylla på. De sticker imorgon klockan 9. Hoppas att de inte väcker mig. Jag behöver sova. Särskilt om jag ska ut på söndag och dansa. Imorse steg jag upp klockan sju. Usch! Jag... oj! Glömde skriva var festen är någonstans. Där jag var när "M" fyllde år (Bells). Jag tänker gå. Ensam eller ej. Och därmed basta!