1994-10-10

Jag ska bada några timmar och läsa en bok. Jag har inte fått tag på morsan så hon kommer säkert att ringa medan jag badar. Typiskt.

Imorgon ska jag till skolan och läsa svenska, matte och engelska. Nu är det bara det att förra veckan så hade de fortfarande inte fått tag på en svensklärare. Så nu vet jag inte om jag börjar klockan 9 eller senare. Jag har ringt syo-konsulenten men hon var upptagen som vanligt. Och på fredag ska jag med henne och de andra från det individuella programmet till Älvsjömässan där det pågår en mässa om gymnasieutbildningar. Intressant att titta på men inte att välja.

Jag har börjat skriva en berättelse på datorn. Vi får väl se hur den artar sig. Än så länge har jag bara skrivit ett litet stycke. Men det kommer mer, var så säker. Skit! Nu glömde jag boken som jag ska läsa. Toppen alltså! Hoppas att posten i brevlådan är intressant.