2002-07-30

Hemma igen. Jag har tillbringat nästan hela dagen hos mina föräldrar. Först stannade jag till vid centrum och tittade i olika affärer och köpte sedan varm mat från Metro där de försökte lura mig på 50 kr. Skaldjurspastan kostade 39 kr, jag betalade med en hundring men fick bara tillbaka 11 kr. Om jag inte hade upptäckt det så hade det blivit en dyr lunch.

Hos föräldrarna så solade jag i två timmar... en timme på magen, sen vände jag på steken och solade på rygg. Jag tror nog att det får räcka för den här sommaren... *skratt*. Efter det vattnade jag växter både inomhus och utomhus, sen hoppade jag in i duschen och svalkade av mig. Sedan var det dags att åka hem.

Nu ska jag äta resten av pastan och se några program som jag spelat in på video. Efter det måste jag nog ta en tupplur. Jag mådde inte alls bra imorse och var tvungen att ta Xanor.