2002-07-29

Jag har varit vaken sedan strax före fem i morse. Men det är inte så konstigt eftersom jag somnade på soffan igår. Jag har ju ändå sovit ca 10 timmar tror jag.

Idag ser det ut att bli kanonväder. Jag funderade på om jag ska ner till stranden och sola lite. Men kommunen är så snåla i år och har inte satt upp några "bajamajor" (toaletter), så jag tror jag skippar det. Istället tänkte jag åka till mina föräldrar och sola där. Kanske lika bra att ingen ser mig eftersom mina ben är mycket vitare än överkroppen... *ha, ha*.

Fan, varför ska man sola egentligen? Jag har ingen lust att ta Xanor idag eftersom jag ska iväg till föräldrarna imorgon och vattna. Men jag borde gå ut en sväng idag... fast vart? Inte allt för långt hemifrån... En promenad ner till stranden och sen tillbaka? Eller bara ett varv runt kvarteret?