2002-07-12

Jag sitter och tittar på "V", men det är inte särskilt bra. Förresten är jag alldeles för trött att titta på TV just nu.

I förmiddags kom morsan hit och vi bestämde oss för att åka in till stan. Jag tog bara en åksjuketablett för jag tänkte att jag skulle försöka klara mig utan Xanor. Vi gick ner till Roslagsbanan... och när vi stod där på perongen så mådde jag inte särskilt bra. Jag sa det till morsan och vi gick till en restaurang i närheten där jag besökte toaletten ett tag. Sedan satte vi oss på en bänk ute i solskenet och väntade på nästa tåg.

När vi steg på Roslagsbanan kändes det outhärdligt... så jag var tvungen att ta två Xanor. *suck*. Sedan gick det i alla fall bra att gå omkring inne i stan. Jag köpte ingenting... stannade bara till vid en mataffär på hemvägen och köpte två galiameloner för 10 kr.