2004-11-04

Grrr, jag är sur. Neopets fungerar inte just nu så jag kan inte spela spel där. En communitysida (ungefär som Lunarstorm) skickar ut nyhetsbrev trots att jag fyllt i att jag inte vill ha några mailutskick från dem alls. Tydligen är det fler som känner så. Men när de skriver till community-sidan så får även jag deras mail. *suck*. Sen är det Spray... jag får mailutskick från dem också. Det stod i mailet att om man loggade in på deras sida så kunde man ändra om man vill ha mail eller inte. Okej, tänkte jag och besökte Spraysidan. Vad ser jag då? Jo, för att få reda på ens lösenord måste man skriva in sitt användarnamn. Men om man inte vet sitt användarnamn då? Så jag skrev till supporten och frågade om de via min mailadress kunde få fram antingen användarnamn och lösenord eller om de helt enkelt kunde ta bort min adress från sina system och fick då följande svar:

"Hej, Jag kan tyvärr inte hjälpa dig om jag inte har något att söka på. Med vänlig hälsning, x"

Vad fan är det för svar? Menar de att bara för att man inte kommer ihåg användarnamn och lösenord så ska man behöva stå ut med deras utskick? Då är det ju för sjutton nästan spam!