2004-11-08

Min hall är full av påsar... jag känner mig som värsta bagladyn. Man får väl ta en påse i taget och plocka upp vad som än finns i. Jag och mina päron var i Enköping igår och hälsade på Mårten i hans nya lya. Det var en stor och fin lägenhet. Nästan så att man själv vill ha lite större. Nej, jag trivs i mitt lilla mysiga krypin. Har jag skrivit att jag fick fina presenter från mina släktingar i Kanada? Hm, vilket minne man har ibland. Nåväl, jag fick ett par jeans och en tröja. Jättetjusiga. Sen fick jag ett mjukisdjur från ett supersnällt par (vänner till mina släktingar). En stor nalle med en tomteluva. *ha, ha*. Den sitter på min soffa nu och ser så gullig ut.

Jag märker nu att jag glömt skriva att mamma kom hem från Kanada i torsdags. Jag tog ett par Xanor och följde med pappa till Arlanda för att hämta henne. Det är nästan så att man får resfeber bara av att vistas på själva området. Den "friska delen" av mig känner också ett sug efter att resa och upptäcka nya saker. Sjukt att man måste ha den här jävla ångesten. Nu känner jag ett annat sug... i magen. Jag har inte tagit Losec idag, hoppas att magen klarar sig ändå. Jag ska äta middag nu. Det blir nog mackor med lite ost på.