2004-11-12

Jag har klippt håret igen. Inte för att jag kommer ihåg när jag gjorde det senast. Det nådde nästan till midjan... så jag fick ett ryck och klippte av fem centimeter. Det känns en liten aning lättare nu. Men jag måste byta shampo och balsam igen för just nu ser jag ut som Ronja Rövardotter. Först köpte jag shampo för "färgat hår". Då blev det för fett. Sen köpte jag shampo för "fet hårbotten och torra hårtoppar". Det låter ju inte som att det kan vara möjligt. Hur kan ett shampo ta bort fett från hårbotten men återfukta resten av håret? Ja, och det är därför mitt hår står åt alla håll. Hela håret är torrt som... jag vet inte vad. Så nu skiter jag i allt och köper shampo och balsam för normalt hår. *suck*.

Jag mår inte så bra just nu. Ångest... vad annars. Ska jag lägga mig nu eller senare? Ska jag ta Xanor eller försöka vara utan? Jag ska vattna växterna och sen borstar jag väl tänderna... så får vi se hur jag mår efter det.