2004-11-22

Igår var morsan här. Jag mådde inte så bra så vi tog inte någon promenad. Idag har jag mått bättre men har ändå inte varit ute... så bra var det nämligen inte. Istället så diskade jag upp berget av tallrikar, bestick och glas som fanns i köket. Sedan har jag badat och tvättat håret. Jag har löst shampo- och balsamproblemet på följande sätt: Jag tvättar hela håret med shampo för normalt hår. Sen tar jag balsam för normalt hår närmast hårbotten... och på resten av håret använder jag balsam för färgat hår. Det borde ju funka. *skratt*

Det är 0 grader ute just nu. Barometern är på 997,4 mb och luftfuktigheten är 95%.

Det lönar sig att se och lyssna på reklam ibland. För ett par månader sedan så fixade jag biobiljetter åt mina föräldrar. Och nu har jag kanske grejat ett par biobiljetter till om jag var tillräckligt snabb. I så fall får morsan gå och se Surviving Christmas med Ben Affleck. Kanske det blir en förhandsvisning precis som förra gången.

Dags att vattna växterna. Sen ska jag nog sova. Adjöss.