2004-11-17

Jag har just varit nere i tvättstugan och slängt in lite kläder i maskinerna. Jag mådde inte så bra precis innan, men när jag väl var där så kändes det lite lättare. Man kanske skulle boka tid i tvättstugan lite oftare. Det är ju också en form av träning eftersom jag kommer ut från min lägenhet.

Igår eftermiddag satte jag äntligen upp ljusslingan på balkongen. Men jag tänder den inte förrän det blir första advent.

Jag vet inte vad jag ska hitta på nu i ca 50 minuter. Äta lunch går inte för jag måste ner och hämta kläderna också och jag vill inte må illa. För mig är det så att om jag ätit och sen en kort tid efter ska göra något som kan framkalla ångest så blir det jobbigare. Jag går hellre på tom mage för då blir inte illamåendet lika illa. Men en pytteliten macka kanske går ner. Sen får jag äta en ordentlig lunch när jag hämtat tvätten.