2010-03-05

Den här dagen har bara varit en slösa-bort-tiden-dag. Jag gympade imorse och sedan tog jag ett lagom långt bad. Sen har jag bara slappat framför TVn. Morsan och jag såg en film vi fick låna från Mårten; Stay. Den var ganska bra. Annorlunda jämfört med andra filmer... sånt gillar jag. Imorgon ska Mårten och jag förmodligen se flera filmer. Det händer inget kul i Stockholm. Visst, det vore roligt att gå på ett white party imorgon... där alla är klädda i vitt. Men varken Mårten eller jag har vita kläder. Jag har kanske någon topp som är vit, men ingen kjol eller liknande. Fick också en inbjudan till Catarina Hurtigs födelsedagsbjudning... men det lockar kanske inte så mycket. Det är ändå för sent att tacka ja nu.

Jag har känt mig som en sömngångare hela dagen... allting bara flyter förbi. Är så himla spänd i kroppen jämt. Jag måste komma ihåg att använda massagekudden nu när jag har den här. Imorgon ska jag städa. Det behövs... speciellt i mitt rum eftersom fåglarna skvätter iväg fröskal åt alla håll. Jag borde städa hemma i min lägenhet också. Får se om det blir tid över till det någon dag.